HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Image reklám vs PR vs BTL?

2008.02.02. 12:00 viktor134

Sokszor látni azta a tévedést, hogyterméket akar eladni egy cég, de nagyon eltéveszti az irányt. Image kampányt csinál, vagy PR szöveget nyom, de hatékony reklámot nem. A vége az, hogy úgyse jön be a számítás. Lehet kellene erről egy sorozatot csinálni?Na de röviden a ha már…

Szólj hozzá!

Címkék: pr csajok image btl

Coldcall

2008.02.01. 12:00 viktor134

A világegyetem legnagyobb marhasága az amit úgy hívnak hogy coldcall. Fizetni egy csomó embernek azért, hogy emberkeket telefonon zaklassanak? Hogy azt csinálják telefonon, amit a törvény emailbne tilt, spammeljenek?Mégis melyik cégvezető gondolja azt, hogy ennek van értelme?A…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing coldcall

Az ISO 9001 és a Superbrands

2008.01.29. 12:00 viktor134

Nem tudom ki hogy van vele, de ha egy cég az ISO 9001 bevezetésével büszkélkedik a honlapján, az bennem félelmet ébreszt.Az ISO 9001 jelentősége, hogy mindent dokumentálunk, és akkor majd minden jól feldolgozhatóvá, ellenőrizhetővé válik. Meg készülhet belőle szép statisztika…

Szólj hozzá!

Címkék: iso superbrand

Az ajánlatkérés szerepe

2008.01.28. 12:00 viktor134

Egy korábbi blog bejegyzésem már foglalkozott a monopolszolgáltató lekezelő hozzállásával.Sok helyen azonban nincs tisztában sem az ügyfélszolgálat sem a marketing az árajánlat kérés szerepével.Pedig egy kritikus mutató ám a hozzálllásról, amire nem szentelnek sok…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása