Egy korábbi blog bejegyzésem már foglalkozott a monopolszolgáltató lekezelő hozzállásával.
Sok helyen azonban nincs tisztában sem az ügyfélszolgálat sem a marketing az árajánlat kérés szerepével.
Pedig egy kritikus mutató ám a hozzálllásról, amire nem szentelnek sok figyelmet.
Kérjünk valahonnan egy árajánalatot, több válasz is kapcsolodó jelentése is lesz:
1) Nem kapunk választ - sok a vszolg dolga, vagy rendetlen, elkavarta, vagy egyszerűen nem kell új ügyfél a cégnek.
2) Elküldenek a weboldalra árlistához, vagy ügyfélszolgálati irodába - eszméletlenül zavarja az ügyfélszolgálatot, hogy miért nem tudjuk megkeresni magunkna az információt, valószínüleg ilyen lesz később is a hozzáállás.
3) Kapunk egy formanyomtatványt - legalább ennyit szántak ránk, és van ránk ennyi idejük - ez már jó
4) Kapunk egy személyre szabott levelet - nagyon jó.
5) Kapunk egy személyre szabott levelet, amelyben egyes tételekről lebeszélnek, ajánlanak helyette jobba, vagy szólnak, hogy arra a célra, amire használnánk nem megfelelő valamelyik termék, amit keresünk - a legeslegjobb.
Ugye hogy mennyire mást-mást jelezhet egy-egy különböző stílusú levél?
Ha nem hiszünk benne, próbáljuk ki legközelebb, ha beszerezni kívánunk valamit...
Érdekes tanulság lesz.
Az ajánlatkérés szerepe
2008.01.28. 12:00 viktor134
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr30313143
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
