HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Idióta reklámkampányok 1.

2008.02.25. 12:00 viktor134

Arra gondoltam ,hogy az összes kampányra, amivel megcéloztak és látszik, hogy ennek semmi értelme, bizony írok majd egy-egy bejegyzést, lesz belőle egy sorozat. Sajnos a régieket kidobtam, pedig volt pár DM levlem.

Kezdjük az utolsóval, amit sajnos beszkennelni nem tudok - mert elkavartam - pedig milyen jól jönne.

A DM kampány a K&H (ha jól emlékszem) céges számláit reklámozta.

Nagyon-nagyon előtérbe helyezte, hogy milyen olcsó a számlavezetési díj. De aki írta, annak aztán lövése nincs, hogy egy céges számla megváltoztatása mivel jár.

1) Cégbíróságon módosítással - azt hiszem 15000.
2) A fentihez ügyvéd igénybevételével. - legyen mondjuk 50000?
3) Új pecséttel - 1 darab 4-5000 forint
4) Ha rajta van a céges levélpapíron akkor azt is le kell újra gyártani?

Komolyan gondolja a bank, hogy a 390 Ft-os számlavezetési díjért kiadok 80-90000 Ft-ot?

Szólj hozzá!

Címkék: kampány bank dm

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr90353114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása