HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

A vevőszolgálati munka költséghatékonnyá tétele - alkalmazotti szempontból

2008.01.18. 12:00 viktor134

Ugye egy munka mindenki szerint akkor költség hatékony, ha kevés munkáért sok pénzt kapunk.

Ezt a matematikai elméletet le lehet fordítani ám arra az összefüggésre, hogy kevés pénzért meg igyekszünk a lehető legkevesebbet dolgozni.

Ez egy vevőszolgálaton úgy jelentkezhet, hogy az ügyfélszolgálatos, amilyen gyorsan csak lehet, megpróbál minket átterelni a telefonos kapcsolatról a weboldalra, vagy egy ügyfélszolgálati irodába.

Ugye találkozott már mindeki ilyesmivel, hogy próbálták lerázni?

Mivel nincs motiváció, és a segítségnyújtás is egy idő után monotonná válik, ez érthető is, de az átterelés kényszerét csak támogatás esetében engedheti meg magának a vevőszolgálat, az új ügyfelek megszerzését nem ezen kellene elbuktatni.

Szólj hozzá!

Címkék: hatékonyság vevőszolgálat lerázás

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr78299074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása