HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Coldcall

2008.02.01. 12:00 viktor134

A világegyetem legnagyobb marhasága az amit úgy hívnak hogy coldcall. Fizetni egy csomó embernek azért, hogy emberkeket telefonon zaklassanak? Hogy azt csinálják telefonon, amit a törvény emailbne tilt, spammeljenek?

Mégis melyik cégvezető gondolja azt, hogy ennek van értelme?

A marketing feladata az, hogy az ellenkező irányú hívást generálja, a vevőszolgálaté, hogy rögzítse az igényt, ami bejön, és továbbítsa, hogy a szervezet többi része meg tehese a dolgát és kiszállítsa a terméket.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing coldcall

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr39315621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása