HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Az ISO 9001 és a Superbrands

2008.01.29. 12:00 viktor134

Nem tudom ki hogy van vele, de ha egy cég az ISO 9001 bevezetésével büszkélkedik a honlapján, az bennem félelmet ébreszt.

Az ISO 9001 jelentősége, hogy mindent dokumentálunk, és akkor majd minden jól feldolgozhatóvá, ellenőrizhetővé válik. Meg készülhet belőle szép statisztika is.

Szóval sok esetben számomra annyit jelent, hogy le lesz szépen dokumentálva, ahogy magasról le vagyok szarva. :) Nem egy így működő ISOs céget láttam mrá. :)

A Superbrands? Hát az meg már a eléri sok esetben a kínai gumiember szintjét, aki magára görnyed. :) Adok magamnak egy díjat? Mert az is kb. olyan szintű.

Szép lassan kiüresednek azek a szavak.

Szólj hozzá!

Címkék: iso superbrand

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr1315612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása