Ez mindig egy problémás eset, hogy kezeljük azt a vevőt, aki a túloldat már annyira ideges, hogy anyázik? (Az még persze nme jogosítja fel rá, hogy ideges.)
Több megoldás is lehetséges:
A kultúrált:
--Hölgyem/Uram! Nem vagyok köteles ezt a stílusú beszédet végighallgatni. Viszont hallásara
-majd lerakjuk a telefont.
A picit szemét, de kultúrált:
Az ügyfél éppen szünetet tart az anyázásban, ekkor megkérdezzük: --Segíthetek mégvalamiben?-és aztán nyugodtan hallgathatjuk, ahogy az ügyfél szétveri a készülékét. :)
Személy szerint a másodikat preferálom, mindent azért nem kell megtenni az egyszerű ügyfélért. Ha nagymegrendelő és csak nagyon ragaszkodunk hozzá, akkor lehet szükségünk egy olyan ügyfélre, aki túl megy egy határon.
Az anyázós vevő lerázása
2008.01.20. 12:00 viktor134
Szólj hozzá!
Címkék: lerázás anyázós vevő
A bejegyzés trackback címe:
https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr73299094
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
