HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Az anyázós vevő lerázása

2008.01.20. 12:00 viktor134

Ez mindig egy problémás eset, hogy kezeljük azt a vevőt, aki a túloldat már annyira ideges, hogy anyázik? (Az még persze nme jogosítja fel rá, hogy ideges.)

Több megoldás is lehetséges:
A kultúrált:
--Hölgyem/Uram! Nem vagyok köteles ezt a stílusú beszédet végighallgatni. Viszont hallásara
-majd lerakjuk a telefont.
A picit szemét, de kultúrált:
Az ügyfél éppen szünetet tart az anyázásban, ekkor megkérdezzük: --Segíthetek mégvalamiben?-és aztán nyugodtan hallgathatjuk, ahogy az ügyfél szétveri a készülékét. :)

Személy szerint a másodikat preferálom, mindent azért nem kell megtenni az egyszerű ügyfélért. Ha nagymegrendelő és csak nagyon ragaszkodunk hozzá, akkor lehet szükségünk egy olyan ügyfélre, aki túl megy egy határon.

Szólj hozzá!

Címkék: lerázás anyázós vevő

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr28299094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása