HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Monopol szolgáltató és a lekezelés

2008.01.14. 19:33 viktor134

Minap történt eset:

Adott egy állami döntésen alapuló monopol szolgáltató, aminek a weboldala soha nem látott szoftverergonómust, és a lehető legtöbb infó csak úgy ahogy van át lett printelve pdf-be.

Az egyszerűség kedvéért természetesen semmi konkrét, csak amit a jogszabáyl megkövetel.

Keresed, keresed, de nem találod az információt, gondolod, írsz a vevőszolgálatnak, hátha tudják hol van.

Válasz:
Rajta van a weboldalon, keresd meg. Még csak egy link se, hogy esetleg hol találod.

Tanulság:
A monopol szolgáltatónál nincs verseny, így még véletlenül sem megy elébe a dolgoknak.
Hogy aki érdeklődik, talán szerződést kötne? Kit érdekel, hiszen úgyis csak velünk lehet?

Szólj hozzá!

Címkék: szolgáltató állami monopol

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr45297413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása