HTML

Vevőszolgálat és marketing

Miért van az, hogy 100 millió elmegy reklámra, és a vevőszolgálat nem éri el a minimum szintjét? Bizony-bizony, ha megszerzünk egy vevőt, meg is lehet tartani. Sőt, a csak érdeklődőből is lehet vevőt csinálni. Erről lesz itt szó, kisebb-rendszerességgel...

Friss topikok

Linkblog

Indulás

2008.01.14. 00:43 viktor134

Közel 10 éve dolgozom vevőszolgálathoz közeli pozíciókban, és ott is, valamint ügyfélként is rendszeresen szembekerülök azzal, hogy a vevővszolgálat jól-rosszul működik, pedig lehetne rendesen, jól is csinálni

Ebben a témában próbálok meg majd kisebb-nagyobb sűrűséggel szösszeneteket produkálni.

Szólj hozzá!

Címkék: indulás vevőszolgálat jól csinálni

A bejegyzés trackback címe:

https://vevoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr53296324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása